dia. 20 éves. pszichológiát tanul. fangirl. gamer. florence + the machine.
music is life.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
  • home
  • twitter
  • tumblr
  • last.fm
  • credits

  • 9 film, amin felnőttem
    2012. november 22., csütörtök 14:18


    1. White Chicks - Feketék Fehéren (2004): Egyszerűen ez az a film, ami először eszembe jut erről a lista névről. Számtalanszor láttam, lehetetlen megunni.
    2. The Parent Trap - Apád-anyád idejöjjön! (1998): Ez a másik film ami meghatározta gyerekkorom. Akárhányszor adják a tv-ben, megnézem.
    3. The Lizzie McGuire Movie - Csáó, Lizzie! (2003): Kívülről tudok minden szót ebben a filmben. És ez: link . Gyerekkori legjobb barátnőmmel ezt adtuk elő mindig a tükör előtt. *emlékek*
    4. National Treasure - A nemzet aranya (2004): Mindig is odavoltam az összeesküvés-elméletes filmekért, és ha megkérdezné valaki, hogy melyik a legjobb film a világon, nem ez lenne rá a válaszom, de ez az a film amit legtöbbször láttam életemben. 40 után már nem számoltam.
    5. Daredevil - Daredevil, a fenegyerek (2003): Ez volt az első szuperhősös filmem, és ennek köszönhető nagyrészt, hogy most ezek a fajta filmek a legnagyobb kedvenceim.
    6. Freaky Friday - Nem férek a bőrödbe (2003): Ezt még először úgy láttam, hogy kikölcsönöztük videótékából. Imádom.
    7. The Princess Diaries - Neveletlen hercegnő (2001): Najó, el kell ismernem a filmet csak párszor láttam, de a könyv verzióján nőttem fel (a HP mellett), és nem tudtam kihagyni.
    8. Star Wars (1977-2005): A régi 3 filmet még ősrégi videokazettán, a 3 újat pedig moziban láttam. Alap filmek.
    9. Home Alone - Reszkessetek betörők! (1990): Kötelező karácsonyi film!


    9+1. Harry Potter (2001-2011): Pluszként írtam ide, mivel ha beleírtam volna a listába, akkor úgy érezném, hogy vége, és A HARRY POTTERNEK SOSEM LESZ VÉGE.

    9+2. Shrek (2001): Direkt csak filmekről írtam a listát, mesékről nem (azokról majd később), de ezt egyszerűen nem tudtam kihagyni! 


    BACK TO TOP